Реабілітаційна робота

Теоретично – практичний семінар з постановки задньоязикових звуків К, Х, Г, Ґ
На семінарі-практикумі було присутньо багато педагогів. Мета: ознайомити педагогів з методами та прийомами постановки задньоязикових звуків К,Х,Г, Ґ. Лучка В.Ю наголосила про положення язика, кінестетичні

Відкрите індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови
Лучка В.Ю. провела відкрите індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з ученицею другого класу Палінчак Вікторією. Тема заняття «Зима» та автоматизація звуків

Теоретично-практичний семінар з постановки звуків Л, В, Ф
Семінар для педагогів пройшов в доброзичливій , цікавій атмосфері. Вчитель-дефектолог Лучка В.Ю. підготувала презентацію з відеороликами учнів, показала присутнім підготовчі вправи, прийоми та методи постановки

Експрес-опитування учнів 6-12 класів. «Що таке діалог? Як ви його використовуєте в мові?»
Провела експрес-опитування для учнів 6-12 класів Лучка В.Ю. Діти переглянули презентацію з відео, де вони підготували цікаві діалоги на різні теми, такі як: «Розмова по