Хустська спецшкола

Завдання  корекційної роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови –наближення усної мови школярів з порушеннями слуху до природного звучання мови чуючих людей. Адже мовлення є однією з найважливіших передумов повноцінного розвитку дитини. Проблема оволодіння усним мовленням особливо важливою є для дітей з порушеннями слуху, які потребують спеціально організованого навчання. Робота над кожним звуком передбачає два етапи - його постановку й автоматизацію в складах, словах та реченнях.

Так, на теоретично –практичному семінарі інструктор слухового сприймання Лучка В.Ю показала присутнім  етапи та способи постановки звука «Р».

Спочатку проводяться  вправи для вироблення тиску повітря, а потім за допомогою спеціальних артикуляційних вправ досягається правильне положення язика. Є два способи постановки звука «Р» - перший – за наслідуванням (на слухо-зоровій та тактильно вібраційній основі) та другий – механічний (з використанням логопедичного зонда).

Семінар проходив у формі  інтенсивного поєднання теорії і практики, коли теоретичні знання  від інструктора слухового сприймання  підкріплювались  практичними вправами з дітками.

У кінці семінару педагоги поділилися своїми враженнями та вирішили частіше проводити такі зустрічі.

 

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота