25 жовтня психолог школи провів психологічну просвіту з батьками вихованців дошкільної групи на тему: ««Розуміння шляхів виховання дитини, як умова формування конструктивного діалогу в родині». Метою цих зборів було сприяння становленню батьківської компетентності шляхом усвідомлення і осмислення механізмів діалогічного спілкування та формування вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім'ї; ознайомлення з індивідуально – типологічними особливостями дітей дошкільного віку та психологічними особливостями дітей з сенсорною деривацією.
Знайомство у вигляді «Взаємний комплімент» дало налаштування на позитивну атмосферу співпраці та об’єднало учасників на досягнення спільної мети – кращого пізнання своїх дітей.
Психолог почав з інформаційного повідомлення : «Три шляхи у вихованні», а саме:
- шлях влади (цей шлях опирається на переконання дорослого, що батьки завжди краще знають і мають рацію, демонструють дитині, хто головний);
- шлях поступливості ( батьки заради „святого спокою” поступаються дитині, хоча це суперечить їхнім відчуттям і потребам);
- шлях діалогу ( батьки передають дитині важливі для них цінності, враховуючи почуття та потреби дитини, а в ситуації конфлікту шукають спільне рішення, яке б задовольняло всіх зацікавлених).
Рольова гра «Застосування трьох шляхів у вихованні» дала можливість проаналізувати різні виховні підходи батьків стосовно дитини, сприяти розумінню необхідності використання діалогу у сімейному вихованні.
Насамкінець, вправа «Річка та береги» на емоційно-смисловому рівні допомогла учасникам усвідомити роль батьківського впливу на становлення особистості дитини, розкрила особливості внутрішнього світу дітей з особливими потребами, допомогла батькам краще зрозуміти потреби своїх дітей.
