Хустська спецшкола

25 жовтня психолог школи провів психологічну просвіту з батьками вихованців дошкільної групи на тему: ««Розуміння шляхів виховання дитини, як умова формування конструктивного діалогу в родині». Метою цих зборів було  сприяння становленню батьківської компетентності шляхом усвідомлення і осмислення механізмів діалогічного спілкування та формування вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім'ї; ознайомлення з індивідуально – типологічними особливостями дітей дошкільного віку та психологічними особливостями дітей з сенсорною деривацією.

Знайомство у вигляді «Взаємний комплімент» дало налаштування на позитивну атмосферу співпраці та об’єднало учасників на досягнення спільної мети – кращого пізнання своїх дітей.

Психолог почав з інформаційного повідомлення : «Три шляхи у вихованні», а саме:

  • шлях влади (цей шлях опирається на переконання дорослого, що батьки завжди краще знають і мають рацію, демонструють дитині, хто головний);
  • шлях поступливості ( батьки заради „святого спокою” поступаються дитині, хоча це суперечить їхнім відчуттям і потребам);
  • шлях діалогу ( батьки передають дитині важливі для них цінності, враховуючи почуття та потреби дитини, а в ситуації конфлікту шукають спільне рішення, яке б задовольняло всіх зацікавлених).

Рольова гра «Застосування трьох шляхів у вихованні» дала можливість проаналізувати різні виховні підходи батьків стосовно дитини, сприяти розумінню необхідності використання діалогу у сімейному вихованні.

Насамкінець, вправа «Річка та береги»  на емоційно-смисловому рівні допомогла учасникам усвідомити роль батьківського впливу на становлення особистості дитини, розкрила особливості внутрішнього світу дітей з особливими потребами, допомогла батькам краще зрозуміти потреби своїх дітей.

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота