22 жовтня, згідно річного плану роботи школи, відбулося засідання педагогічної ради на тему «Формування усного мовлення учнів з вадами слуху 1-5 класів на уроках читання», де розкривалися такі питання:
1.Словникова робота на уроках читання в початкових класах шкіл для дітей з порушеннями слуху
2. Роль драматизації як засобу вдосконалення розуміння змісту тексту дітьми з порушеннями слуху.
Вчитель-дефектолог Віталіна Юріївна Лучка виступила з доповіддю, в якій чітко вказала на необхідність проведення словникової роботи на уроках читання та проведення гри- драматизації для кращого розуміння змісту тексту дітьми.
У відеонарізках фрагментів уроків Віталіна Юріївна показала роботу кожного вчителя української мови та літератури в початкових класах.
Вчителі початкових класів поділилися досвідом використання своїх методів та прийомів навчання читанню дітей з порушеннями слуху.
