28 жовтня на черговому засіданні методичного об'єднання вчителів початкових класів Хустської спецшколи обговорено актуальну нині тему «Стилі навчання учнів з порушеннями слуху, згідно рекомендацій НУШ».
Боднарь К. А., голова методоб'єднання, ознайомила присутніх зі статтею В. Буряка «Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності».
Всі педагоги поділилися своїм досвідом по використанню індивідуальних пізнавальних стилів і стилів спілкування в навчальному процесі, оскільки це сприяє не тільки досягненню більш високих результатів пізнавальної діяльності школярів, а й забезпечує особистісне зростання учнів.
Також було розглянуто питання особливостей формувального оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів НУШ та питаннях фіксації фактичного виконання навчальної програми у класному журналі.
Творча атмосфера методоб'єднання сприяла плідній співпраці, вчителі мали можливість обмінятись досвідом роботи, набули багато цікавих ідей для своєї подальшої роботи.
25