Психологом школи продовжується робота щодо нормалізації процесу адаптації вихованців дошкільної групи. Зокрема, робота здійснюється відповідно до наступних завдань:
- розвиток пізнавальної сфери, емоційно-вольової сфери, творчих здібностей;
- розвиток комунікативних та ігрових навичок та спільної діяльності;
- розвиток навичок спілкування з однолітками та дорослими;
- підвищення групової згуртованості.
Застосовуються наступні форми і методи роботи:
1.метод ігрової корекції: рольової гри: психогімнастика;
2.піскова терапія;
3.арт-терапія: малювання; музикотерапія; творчі розповіді;
4.ігри, завдання, вправи, етюди, спрямовані на розвиток і корекцію різних сфер психіки дітей (пізнавальної, емоційної).
