Хустська спецшкола

Особливості корекційної роботи з подолання вад звуковимови в учнів молодшого шкільного віку з порушенням слуху. Таку назву мала педрада, яка відбулася днями у Хустській спеціальній школі І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради.
Вчитель-дефектолог Віталіна Лучка розповіла, що основним змістом індивідуальних корекційних занять з вимови в усіх класах школи для дітей з порушеннями слуху є постановка та автоматизація звуків, корекція відхилень від нормальної вимови звуків та їх сполучень у словах і фразах. Робота над вимовою в школі для дітей з порушеннями слуху – це, передусім, робота над словом і реченням в спецшколі. Корекційний вплив на формування та розвиток звуковимови здійснюється поетапно, при цьому на кожному етапі вирішується певна педагогічна мета, яка витікає із загальної мети над вимовою.
Основне завдання при навчанні дітей з порушеннями слуху вимові полягає в тому, щоб досягти її максимальної чіткості, розбірливості і тим самим сприяти успішному розвитку їх усного мовлення, як засобу спілкування та інструменту мисленнєвої діяльності.
Під час роботи педагогічної ради панувала творча атмосфера, що сприяло прийняттю конструктивних рішень і визначенню перспективних завдань.

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота