Хустська спецшкола

Казкотерапію з вихованцями дошкільної групи та учнями 1-4 класів нещодавно провела шкільний психолог Любов Халус. Це метод, що використовує казкову форму для корекції емоційних порушень і вдосконалення взаємостосунків з навколишнім світом. Казка може стати чудовим інструментом для педагога, психолога, батьків, з її допомогою легше знайти спільну мову з дитиною.
Метою і завданням є – зменшення агресивності у дітей, усунення тривожності і страхів, розвиток емоційної саморегуляції і позитивних взаємостосунків з іншими дітьми. Казка допомагає дітям зрозуміти емоційні відносини між людьми та виховує в них позитивні риси характеру.
Його суть в тому, що коли дитина не хоче чогось робити, або чинить неправильно, не сварити, не змушувати її і тим паче не застосовувати силу, а вигадати казку, в якій герой дуже схожий на вашу дитину і потрапив в аналогічну ситуацію, з якої виходить прийнявши правильне рішення. Дитина обов’язково поставить себе на місце героя і надалі намагатиметься наслідувати його вчинок.
Поринула у світ казки разом з дітьми й керівниця школи. Наголосила, що у школі постійно приділяється увага психологічному розвитку, адже сьогодні це дуже важливо.
Шкільний психолог каже, що використовуючи методи казкотерапії можна зрозуміти, що саме хвилює дитину, що стало причиною тих чи інших реакцій і як відновити тонку душевну організацію. Розповідає, що на практиці часто застосовує саме казкотерапію.

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота