Хустська спецшкола

 

Спікери Всеукраїнської конференції з міжнародною участю
«Комунікація без бар'єрів: створення доступного освітнього середовища для осіб з ООП»
Конференція, організованаХустська спеціальна школа І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради, об'єднала фахівців з трьох регіонів України – Закарпаття, Чернівців та Умані, та двох повітів Румунії – Сату Маре та Тиміш. Наші партнери поділилися цінним досвідом, інноваційними методиками та практичними кейсами щодо роботи з дітьми з порушеннями слуху та іншими особливими освітніми потребами.
Блок 1. Комунікація та розвиток мовлення дітей з ООП.
Спікери:
• Маргарита Цуцков – учитель вищої категорії, зв. «старший учитель» Хустської спеціальної школи.
Тема: «Гра як мотивація та формування словесного мовлення в учнів із порушеннями слуху».
• Ірина Цедик – вчитель вищої категорії Хустської спеціальної школи.
Тема: «Глобальне читання та фізична взаємодія»
• Марія Сабо-Кондрей, голова Тіміського повіту Спілки українців Румунії, освітній інспектор Шкільного інспекторату; Лаура Баланжян, директор спецшколи «Костянтин Пуфан», м.Тіміш, Румунія.
Спільний виступ про практику підтримки учнів з ООП в румунських спеціальних школах, важливість раннього скринінгу.
• Марина Марчук, кандидат педагогічних наук, учитель-логопед закладу дошкільної освіти №8 "ДивоСад" Чернівецької міської ради; корекційний педагог ліцею №19 ім. Ольги Кобилянської м. Чернівці.
Тема: «Взаємодія корекційного педагога з учителями»
• Олена Сливка, практичний психолог школи, вчитель вищої категорії Хустської спеціальної школи.
Тема: «Корекція поведінки дітей з ОВП»
Блок 2. Інновації та інтегровані підходи.
Спікери:
• Алла Антофійчук, доцент кафедри сучасної української мови Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.
Тема: «Інноваційні стратегії формування мовної компетентності учнів із порушенням слуху в процесі навчання української мови».
• Лариса Маркуляк, доцент кафедри української літератури Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, заступник декана філологічного факультету з навчально-виховної роботи.
Тема: «Підготовка здобувачів освіти бакалаврського рівня спеціальності "Середня освіта" до викладання української літератури учням із порушенням слуху».
• Юлія Микосянчик, заступник директора з виховної роботи КЗ «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр №1».
Тема: «Музейний простір як ресурс для розвитку комунікативної компетентності учнів із порушеннями слуху».
• Інна Лівандовська, директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Уманської міської ради.
Тема: «Організація та система роботи команди супроводу в освітньому закладі».
• Віталіна Лучка, учитель вищої категорії, зв.«старший учитель», заступник директора з навчальної роботи Хустської спеціальної школи.
Тема: «Інтегрований підхід до навчальної та корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями слуху: сучасні технології, методи та практика взаємодії».
Ми щиро вдячні кожному спікеру за професійність, відкритість та бажання ділитися досвідом. Саме завдяки вам конференція стала платформою реального зростання, взаємодії та натхнення!
 Можливо, це зображення навчання, телевізор та текстВозможно, это изображение телевизор и текстВозможно, это изображение текстВозможно, это изображение один или несколько человек и люди учатсяВозможно, это изображение учебаВозможно, это изображение телевизор, помост и текст "КΑРПАТСЫКОЛОНАШКОЛАН6 РАдЬ КАРПАТСЬКОЙ ВЛСПЕЦАЛЬНАШК ОБЛА HOI Прикладн ефект ΗВнΟ! практики Тренування Використання вдеоматерклв 13 жестовим супроводом. сприймання через irpobi завдання. Проектне навчання поднанням yCHoi, ПИСЫМОВОйт Ta жестовой KOMyHİKaIIII. Занягя Занятяз 3 доступними ПниМΗ инструкщями кцίями iHCTpy вауальною ПБНОЮ питримкою. IAYAL"Возможно, это изображение текст "Глобальне читання та фίзична взаемодия: сучасни методи навчання дίтей 3 порушеннями слуху Внконала Цедик Прина ванивна Pic Plic:2025 2025 Хустсыка спецальна школа H-II cryneHiB Закарпатськой обласной ради"Возможно, это изображение учебаВозможно, это изображение учеба, телевизор и текстВозможно, это изображение текст "Актуальнисть проблеми головних цίлей социализацй дίтей 3 OOTT с iX адаптацίя пъствί, Що дозволить TM пристосуватися ДО ЯВИЩ алньоЙ дίйсО. Для дитей 3 порушеннями служу це потрИно, щоб повноциннО функционувати B суспльсв.. EIO 3 неодминних умов социалίзаЦЙ e мова к засиб сп.лкування, комун.кацй, ком обмину нформациею. μίειο."Возможно, это изображение ребенок и текст "ПГРИ TA ВТТРАВИ ДЛЯ РОЗВИТЮУ ΑΡТИКУЛЯЦЙНОТ МОТОРИКИ чашечка трубочка 6TO 品 Goses 編慢道 парканчик витрилос"Возможно, это изображение учеба и текстВозможно, это изображение один или несколько человек и текстВозможно, это изображение текстВозможно, это изображение один или несколько человек, люди учатся, телевизор и текстВозможно, это изображение один или несколько человек и люди учатся

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота