29.09. в школі був проведений теоретичний семінар для вихователів
( молодих спеціалістів) на тему «Дотримання фонетичного режиму у школі для дітей з порушеннями слуху».
На семінарі розглядалися такі питання:
– фонетична зарядка, мовленнєва хвилинка;
– робота над вимовою в процесі самопідготовки учнів і при проведенні різних видів позакласних заходів;
– робота над вимовою в ході виконання режимних моментів і використання різних життєвих ситуацій;
– спеціально організоване спілкування з чуючими людьми;
– підготовка до шкільних свят та участь у них.
Вихователі жваво обговорювали можливість і необхідність використання мовленнєвих карток у різних режимних моментах , які виникають під час виховного процесу: у спальні, в їдальні, у бібліотеці, у дворі, у парку, на спортивному майданчику, в актовій залі і т.д.
Вчитель-дефектолог Віталіна Юріївна наголосила , що забезпечення ефективності корекційної роботи з розвитку мовлення учнів досягається шляхом дотримання слухомовленнєвого режиму, спільних зусиль усіх, без винятку, педагогічних працівників, батьків та учнів школи.

