Психологом школи впроваджено профілактичну програму «Ми та конфлікт».Мета програми: формування навичок безконфліктного спілкування та підготовка медіаторів серед учнів. Завдання програми:
- сформувати в учнів уявлення про конфлікт, його структуру, причини та джерела;
- сформувати навички аналізу та самоаналізу в різних ситуаціях;
- розвинути навички усвідомлення свого емоційного стану;
- сформувати вміння знаходити конструктивні рішення з конфліктної ситуації;
- ознайомити учнів з роботою «гарячих ліній»;
- опрацювати питання булінгу в шкільному середовищі;
- ознайомити учнів з процедурою медіації;
19 вересня було проведено перше заняття на тему: «Конфлікт – це погано?», мета якого- згуртувати колектив на позитивну співпрацю, скласти правила роботи групи, вислухати очікування учасників тренінгу та ознайомитись з основами конфліктології.
Підведення підсумків відбулось за допомогою мозкового штурму : «А чи завжди конфлікт – це погано?». Учні зрозуміли, що конфлікти слід розглядати з декількох сторін. Конфлікт є важливим сигналом того, що дещо не в порядку і має бути змінено. Це шанс для розвитку і поліпшення взаємних відносин.
Учасники тренінгу активно брали участь у психологічних вправах, мозкових штурмах та дискусіях – відбувся перший обмін думками майбутніх медіаторів.
