У нашій школі вчитель-дефектолог Лучка Віталіна Юріївна провела семінар для вихователів. У своїй доповіді вона зауважила, що одною з головних умов ефективності навчально- корекційного процесу в школі для дітей з особливими освітніми потребами є створення слухо – мовленнєвого середовища.
Це обумовлено тим, що формування мовленнєвої діяльності, розвиток мовленнєвих компетенцій, виховання мовленнєвої поведінки – найважливіші напрямки корекційної роботи з дітьми з порушеннями слуху, що забезпечує їх ефективну соціальну адаптацію та інтеграцію в суспільство. Невиразна або маловиразна мова перешкоджає встановленню контакту дитини з оточуючими її людьми. З іншого боку, сама якість навчання вимові зумовлюється організацією всього життя закладу, а саме - мовним режимом.
Вихователі мали змогу поділитися своїм досвідом щодо покращення та збагачення словника дітей та розвитком діалогічного мовлення в позаурочний час.




