Хустська спецшкола

У нашій школі вчитель-дефектолог Лучка Віталіна Юріївна провела семінар для вихователів. У  своїй доповіді вона зауважила, що  одною з головних умов ефективності навчально- корекційного процесу в школі для дітей з особливими освітніми потребами є створення слухо – мовленнєвого середовища.

Це обумовлено тим, що формування мовленнєвої діяльності, розвиток мовленнєвих компетенцій, виховання мовленнєвої поведінки –  найважливіші напрямки  корекційної роботи з дітьми з порушеннями слуху, що забезпечує їх ефективну соціальну адаптацію та інтеграцію в суспільство. Невиразна або маловиразна мова перешкоджає встановленню контакту дитини з оточуючими її людьми. З іншого боку, сама якість навчання вимові зумовлюється організацією всього життя закладу, а саме -  мовним режимом.

Вихователі мали змогу поділитися своїм досвідом щодо покращення та збагачення словника дітей та розвитком діалогічного мовлення в позаурочний час.

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота