Відповідно до річного плану роботи школи 02.11.2018 проведена педрада, де розглядалося питання « Активізація мовленнєвої діяльності дітей з вадами слуху в 1-4 класах». У доповіді, яку підготувала інструктор слухової роботи Лучка Віталіна Юріївна , говорилося про те, що засвоївши певні системи словесних позначень, діти з вадами слуху починають використовувати їх для засобів внутрішньої, розумової діяльності лише внаслідок багаторазового застосування цих позначень у мовній практиці. Успішне оволодіння мовленням має на увазі цілеспрямоване навчання, формування певних навичок побудови зв’язних висловлювань та активне використання УЖМ.
Педагоги початкових класів та вчителі індивідуальної роботи обмінялися досвідом роботи з активізації мовленнєвої діяльності вихованців.
