Завдання корекційної роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови –наближення усної мови школярів з порушеннями слуху до природного звучання мови чуючих людей. Адже мовлення є однією з найважливіших передумов повноцінного розвитку дитини. Проблема оволодіння усним мовленням особливо важливою є для дітей з порушеннями слуху, які потребують спеціально організованого навчання. Робота над кожним звуком передбачає два етапи - його постановку й автоматизацію в складах, словах та реченнях.
Так, на теоретично –практичному семінарі інструктор слухового сприймання Лучка В.Ю показала присутнім етапи та способи постановки звука «Р».
Спочатку проводяться вправи для вироблення тиску повітря, а потім за допомогою спеціальних артикуляційних вправ досягається правильне положення язика. Є два способи постановки звука «Р» - перший – за наслідуванням (на слухо-зоровій та тактильно вібраційній основі) та другий – механічний (з використанням логопедичного зонда).
Семінар проходив у формі інтенсивного поєднання теорії і практики, коли теоретичні знання від інструктора слухового сприймання підкріплювались практичними вправами з дітками.
У кінці семінару педагоги поділилися своїми враженнями та вирішили частіше проводити такі зустрічі.

