Минулого тижня вчитель-дефектолог Віталіна Лучка провела семінар для вчителів і вихователів Хустської спецшколи. Віталіна Юріївна розповіла про формування мовленнєвої компетенції учнів з порушеннями слуху в позаурочний час.
Зазначила, що однією з головних умов ефективності навчально-корекційного процесу в школі для дітей з особливими освітніми потребами є створення слухо-мовленнєвого середовища. Це обумовлено тим, що формування мовної діяльності, розвиток мовленнєвих компетенцій, виховання мовної поведінки – одне з найважливіших напрямків корекційної роботи з дітьми з порушеннями слуху, що забезпечує їх ефективну соціальну адаптацію та інтеграцію в суспільство.
З перших днів перебування в школі діти з порушеннями слуху починають оволодівати словами і фразами, які їм необхідні для спілкування з оточуючими людьми.
Семінар пройшов у цікавій формі, зрозумілій для кожного. Такі семінари потрібні та корисні для розвитку й роботи з учнями.