Хустська спецшкола

     Індивідуальні заняття є однією із важливих організаційних форм здійснення корекційного навчання дітей зі зниженим слухом. Індивідуальна робота вчителів із розвитку слухового сприймання та формування вимови спрямована на:

  • розвиток у дітей слухового сприймання так, щоб учні могли ефективно використовувати залишки слуху на уроках та в позаурочний час;
  • постановку, корекцію, автоматизацію й диференціацію артикуляції звуків мови з використанням залишків слуху;
  • нормалізацію тембру голосу, інтонації та ритміки мови;
  • розвиток здатності використовувати залишковий слух для постійного контролю та корекції власної вимови.

     Постановка, корекція, автоматизація та диференціація артикуляції звуків мови проводиться з використанням слухо-мовних тренажерів: «Видима мова», «Адаптація Лого».

     Саме про це йшла мова на теоретично-практичному семінарі на тему: «Постановка звуків Ж, Ш», який провела інструктор слухового кабінету Лучка Віталіна Юріївна. На семінарі сурдопедагог розказала і показала всім присутнім поетапний підхід до постановки звука Ш. Такий підхід сприяє усвідомленому засвоєнню артикуляції звука. Учні повинні знати, де знаходиться язик під час вимови звука Ш, положення губ та зубів. А педагоги, при потребі, мають нагадати дитині про це.

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота