Психологом школи продовжується робота з учнями 1 класу щодо нормалізації процесу адаптації та розвитку шкільної зрілості.
Робота з корекції пізнавальної сфери молодшого школяра проводиться з метою вдосконалення психічних процесів, що забезпечують успішність навчальної діяльності. Корекційні заняття спрямовані на розвиток недостатньо сформованих сторін психічної діяльності учнів.
Мета психологічного супроводу першокласників: активізація розвитку пізнавальних процесів, корекція психічних процесів до досягнення рівня вікової норми. Відповідно до мети вироблені завдання:
- сприяти розвитку особистісно активного ставлення до нового;
- формувати позитивне ставлення до навчання;
- підвищити рівень розвитку уяви, уваги, пам’яті, мислення молодших школярів, у яких є труднощі у навчанні.